מדיניות ביטולים והחלפות של מוצרים שנרכשו במכר מרחוק

מדיניות ביטולים והחלפות של מוצרים שנרכשו במכר מרחוק


ביטול עסקת מכר מרחוק:
1. משתמש שביצע הזמנה באתר או בטלפון רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") שעיקריהן יובאו להלן.
2. משתמש שביצע עסקה לרכישת מוצרים באתר או בטלפון, יהא רשאי לבטל את רכישת המוצרים, מיום עשיית העסקה, ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המועד המאוחר מבניהם), או להחליפם בהתאם להוראות סעיפים 11 – 14 להלן.

  1. על אף האמור לעיל, לא ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק של:
    3.1. טובין פסידים (לרבות, מוצרי מזון, פרחים, תרפות וכיוצ"ב);
    3.2. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי – אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
    3.3. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה-1995;
    3.4. טובין שיוצרו במיוחד בעבור המשתמש בעקבות העסקה;
    3.5. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.
  2. ככל שהמשתמש הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן), המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין המשתמש. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  3. הייתה למשתמש זכות לבטל את העסקה על פי חוק הגנת הצרכן, יתאפשר לו לעשות כן באמצעות הודעת ביטול שתימסר לחברה או בקשה להחלפת המוצרים (ביחד להלן: "ההודעה") באחת מהדרכים הבאות:
    5.1. בע"פ באחת מחנויות הרשת של "הפיראט האדום" (לא כולל סניפים בניהול זכיינים), וסניפי טויס אר אס נבחרים ע"פ הרשימה המצורפת בניהול היפרטוי בע"מ, לרשימת הסניפים - לחצו כאן.
  4. 5.2.  בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 בטלפון: 6362*
    5.4. בדואר רשום: טוליפמן 7, ראשון לציון, 7536412;
    5.5.  בעמוד הייעודי באתר: למעבר לעמוד ביטול עסקה - לחצו כאן
    בהודעה ימסור המשתמש את שמו המלא, מספר ההזמנה אותה מעוניין לבטל/להחליף, ומספר הטלפון שלו.
  5. ככל שהמשתמש מבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים לידיו, המשתמש ישיב, על חשבונו, את המוצרים לידי החברה לאחד מסניפי רשת "הפיראט האדום" (לא כולל סניפים בניהול זכיינים), וסניפי טויס אר אס נבחרים המפורטים ברשימה המצורפת - לצפייה לחצו כאן. על אף האמור לעיל, ככל שהביטול נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, החברה תאסוף את המוצרים מהמקום בו נמסרו המוצרים למשתמש. המשתמש יתאם מועד איסוף המוצרים עם החברה באמצעות יצירת קשר עם החברה כמפורט בסעיף 5 לעיל.
  6. החברה תהא רשאית לנכות דמי ביטול של 5% ממחיר העסקה או 100₪, לפי הנמוך מבניהם, ובלבד שהביטול לא נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. יובהר כי דמי ביטול הוגדרו בחוק הגנת הצרכן כדלקמן: לרבות הוצאות או התחייבויות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שהוצאו על ידי החברה או שהחברה התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
  7. החברה תחזיר למשתמש בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם המשתמש בגין המוצרים ותבטל את החיוב ששולם. ההחזר הכספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר או בטלפון. ביטול עסקה והחזר כספי עבור רכישות שהתבצעו באמצעות אפליקציית BIT תתאפשר באמצעות איתור חשבון ה-BIT של המשתמש הרלוונטי והחזרת הכסף ישירות לכרטיס האשראי של המשתמש. [EC3] 
  8. למען הסר ספק, יובהר כי מדיניות החזרת והחלפת מוצרים בחנויות של החברה – אינה חלה ביחס למוצרים הנרכשים באתר או בטלפון.
  9. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות חוק הגנת הצרכן.

החלפת מוצרים שנרכשו במכר מרחוק:
11. בתוך 30 ימים ממועד קבלת מוצר שרכש באתר ו/או בהזמנה טלפונית, המשתמש רשאי להחליף המוצר במוצר אחר, או להחזיר את המוצר ולקבל בגינו שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפים ע"פ הרשימה המצורפת 

  1. המשתמש ישיב את המוצרים אותם מעוניין להחליף לאחד מסניפי הפיראט האדום בניהול היפרטוי בע"מ (לא כולל סניפים בניהול זכיינים) וסניפי טויס אר אס נבחרים ע"פ הרשימה המצורפת (לצפייה ברשימת הסניפים לביטול עסקה - לחצו כאן) לבחירתו של המשתמש, ללא שנעשה בהם כל שימוש, כשהם שלמים, באריזתם המקורית, ללא פגיעה, נזק, פגם וקלקול מכל מין וסוג ובמצב שהוא קיבל אותם לידיו.
  2. זכותו של המשתמש להחליף מוצרים אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
  3. החלפת המוצרים תתאפשר בהצגה של החשבונית
  4. להרחבה בנושא ביטול עסקה והחלפת מוצרים, ניתן לעיין בתנאי השימוש של החברה: למעבר לעמוד תנאי השימוש - לחצו כאן.