מדיניות החלפות והחזרות של מוצר בסניפים

 

ביטול עסקה – קבלת החזר כספי בגין רכישת מוצרים בחנויות הרשת – היפרטוי בע"מ

  1. לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"ז-2017 ("התקנות") בגין מוצר שהמחיר ששולם בעדו עולה על 50 ₪ ולקבל החזר כספי במועדים שיפורטו להלן:

       1.1. מוצר ארוז באריזתו המקורית, ריהוט, ציוד לבית ולגן, מכשיר חשמלי, מכשיר אלקטרוני, ושעון –
         בתוך 14 ימים מיום שקיבל את המוצר.

       1.2. ביגוד והנעלה – מיום הרכישה ועד תום שני ימים שאינם ימי מנוחה ובלבד שתווית המחיר על המוצר,
         אם ישנה, לא הוסרה.

  1. הלקוח יחזיר את המוצר לסניף בו נרכש או לאחד מסניפי הפיראט האדום בניהול היפרטוי בע"מ (לא כולל סניפים בניהול זכיינים), לצפייה ברשימת הסניפים - לחץ כאן. וזאת, מבלי שנעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ובצרוף חשבונית או פתק החלפה.
  1. ההחזר הכספי יבוצע במועד ביטול העסקה באחד הסניפים המפורטים ברשימת הסניפים, ולא מאוחר מ-7 ימי עסקים ויעשה באותו אופן שנעשה בו התשלום. החברה תהא רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, בהתאם לתקנות.
  2. בגין החזרת מוצר שניתן ללקוח במתנה (לרבות שובר מתנה ולמעט תווי קנייה), בהצגת פתק החלפה או הוכחת קנייה, יקבל הלקוח החזר כספי במזומן או בשיק מזומן בהתאם לתקנות.
  3. לא יינתן החזר כספי עבור מוצר שנרכש באמצעות תווי-קניה מכל סוג, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

 

החלפה של מוצרים

  1. ניתן להחליף מוצר או לקבל שובר זיכוי לרכישת מוצרים בחנויות הרשת בשווי הסכום ששולם בעת ביצוע העסקה לרכישת המוצר, בתוך 30 ימים מיום רכישת המוצר.
  2. מוצר פגום יוחלף בסניף בו נרכש או לאחד מסניפי הפיראט האדום בניהול היפרטוי בע"מ (לא כולל סניפים בניהול זכיינים), לצפייה ברשימת הסניפים - לחץ כאן.

 

      בהצגת חשבונית ו/או פתק החלפה, מלבד מוצרי פורים, חזרה לבית הספר וקיץ שיוחלפו בסניף בו נרכשו בלבד, בכפוף להצגת חשבונית ו/או פתק החלפה. המוצר יוחזר בהתאם לאמור בסעיף 2 לעיל.

 

הוראות כלליות

  1. במבצעי "קנה קבל", ביטול עסקה או החלפה ייעשו כנגד החזרת כל המוצרים.
  2. לא ניתן להחזיר או להחליף את המוצרים הבאים: מוצרי מזון, מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית, מוצרים שיוצרו במיוחד ובהתאם להזמנת הלקוח, ריהוט שהורכב בבית הלקוח, מוצרים שנעשה בם שימוש / מוצרים שחוברו לחשמל, הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים, מוצרים שעל פי דין אין להחזירם.
  3. במימוש שובר זיכוי או שובר מתנה (גיפט-קארד) ברכישת טובין שמחירם נמוך מהסכום הנקוב בשובר, וההפרש לא עלה על 5% מהסכום הנקוב בשובר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, יהיה הלקוח זכאי לקבל את העודף במזומן.
  4. מדיניות אחריות – האחריות מוענקת על ידי יבואני ו/או ספקי המוצרים וכפופה לתנאים הקבועים בתעודת האחריות של המוצר, ככל שקיימת, ובכפוף לשימוש סביר במוצר. לא תינתן אחריות בגין נזק הנובע משימוש במוצר, בלאי, שחיקת המוצר, שימוש לא סביר, נזק שנגרם בזדון ועוד.
  5. מוצר לגביו הועלו טענות פגם יועברו ישירות על ידי הלקוח לבדיקת יבואן ו/או ספק המוצר אשר לפי בדיקתו יקבע את אופן הטיפול בטענות. מוצר שיימצא כפגום יוחלף במוצר זהה/שווה ערך, בהתאם למדיניות היבואן ו/או ספק המוצר. אין באמור כדי לגרוע מהוראות הדין.

 

ספטמבר 2024